lauantai 22. maaliskuuta 2014

Hulda-kana

Kävin tänään serkkuni Jonnan luona ja meillä oli hauska päivä. Löysin uudesta Kauneimmat kevät askartelut lehdestä hauskan kanan kaavat ja päätimme tehdä sellaiset. Kangasta mulla oli matkassa vähän sitä ja tätä ja Jonna kaivoi kaapista lisää tarvikkeita. Päivän aikana valmistui kolme kanaa ja ehdittiin myös vähän neulomaan.
Minä olen tällainen maataiaskana vaikka olenkin menossa asumaan kaupunkiin. Nimeni on  Hulda.
Serkkutytöistä tuli vähän koreampia. He ovat kovia saunomaan. Alalauteella istuu Hilda ja ylemmällä Helga.
Sai ne tytöt houkuteltua minutkin saunaan ja minä pyrähdin heti ylälavitsalle.
Ehdittiin ottaa ryhmäkuva pihakeinussa ennen kuin aurinko vaipui mailleen ja meidän tekijät painuivat saunaan.

6 kommenttia:

Katju kirjoitti...

Hauskat kanat, ihanat. Mä sain eilen luvan Outi:M:ltä, että nyt voi jo laittaa pääsiäisjutut esille.

kosotäti kirjoitti...

On siinä kolme komiaa kanarouvaa, aivan hurmaavia.

Tanni Kotipellolla.. kirjoitti...

Nää on kyllä hauskat kanaset - aivan valloittavia!!!

jonna kirjoitti...

Helga ja Hilda kotkottavat terveisiä Huldalle :)

Guns,blog kirjoitti...

Vaude ,ovat serkukset taas olleet värkkäämässä ,muuten aivan ihanat kanat ,siitä vois ottaa mallia ja tuunata oman kanan vaikka .

Anja kirjoitti...

Liityn lukijaksi ja tuolta Kotipellolta blogista löysin sinun blogisi, olen katsonut kaupassa tuota lehteä missä kaava on ja no niin nyt se on mentävä ostamaan, ihania kanoja :)